کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«ویندوز یک نرم‌افزار معیوب و بنجل است»

بنیاد نرم‌افزاری آزاد (Free Software Foundation) موسوم به FSF که از جنبش نرم‌افزارهای آزاد و به ویژه پروژه گنو حمایت می‌کند، بار دیگر به مایکروسافت حمله‌ور شد. 


به گزارش سافت‌گذر به نقل از وب‌سایت فناوری هات هاردور، FSF از این که مایکروسافت حدود ۱.۸ میلیارد دلار هزینه کرده تا کاربران را متقاعد کند که «به ویندوز ۸ نیاز دارند» انتقاد کرده است.

FSF بر این باور است که «این هزینه‌ها به بهترین وجه نشان می‌دهد که مایکروسافت چه چیز بنجلی در ویندوز ۸ مخفی کرده است: یک محصول معیوب که آزادی شما را محدود می‌سازد، به حریم خصوصی‌تان تجاوز می‌کند و داده‌های شما را تحت کنترل می‌گیرد.»

جان سولیوان (John Sullivan) مدیر برنامه‌ریزی FSF در این خصوص گفت: تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها هدایای محبوبی برای تعطیلات به شمار می‌روند ولی اغلب مردم محدودیت‌هایی را که تولیدکنندگان، تحت کاغذهای بسته‌بندی مخفی می‌کنند نادیده می‌گیرند.

وی با اشاره به این که این محدودیت‌ها باعث می‌شود مردم به محصولات یک شرکت قفل شوند، اظهار داشت: این شیوه، چیزهای ساده‌ای همچون انتقال برنامه‌ها از یک لپ‌تاپ قدیمی به یک لپ‌تاپ جدید را به کار پیچیده‌ای تبدیل می‌کند.

سولیوان افزود: ما از مردم دعوت می‌کنیم با رفتن به آدرس http://fsf.org/windows۸ و امضای تعهدنامه مهاجرت به یک سیستم عامل رایگان، به ما بپیوندند. اگر شما در حال حاضر از (یک سیستم عامل رایگان) استفاده می‌کنید، به دوستان و اعضای خانواده خود برای انجام این کار کمک نمایید. 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12968 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/10/25 تعداد مشاهده: 1944
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

CCU 1391/10/26 03:20
فعلا ویندوز8 و بقیه نسخه هاش تو ایران رایگان هست ...
وقت مهاجرت به لینوکس تعطیل رو نداریم ...
نیازی نیست یه شرکت دیگه رو ضایع کنن اگه میتونن مثل اپل یه سیستم عامل بدن بیرون که کاربر خودش بره طرفش نه زوری بگی بیا مفتیه مصرف کن و به ایراداتش هم خرده نگیر ...
یه ناشناس دیگه 1391/10/26 00:38
به آقای/ خانم ناشناس بگین
یه بار... فقط یه بار یه لینوکس نصب کنه ببینه چطوریه
بد نیست آدم اول تحقیق کنه بعد حرف بزنه
شک ندارم همون ویندوزی که شما ازش دفاع میکنی رو تا حالا هزار بار عوضش کردی یا هزار ویروس گرفته و کلی سرش وقت گذاشتی نرم افزارشو «دونه دونه» نصب کنی
مطمئنم به محض اینکه اوبونتو سیستم عامل مخصوص تلفن همراهشو بده بیرون اولین کسی هستی که میری یه گوشی با این سیستم عامل میخری
دهیار 1391/10/26 00:35
جناب ناشناس همچین به سولیوان حمله میکنی که انگار شما تولیید کننده سیستم عامل هستی
خب شما برو ویندوز پر از نرم افزار های جاسوست رو استفاده کن
چرا بهت بر میخوره
ما هم از لینوکس استفاده میکنیم
روزبه 1391/10/25 23:25
دوست دارم بدونم چند نفر از این موجودات طلبکار و پر حرف با غیر از ویندوز کامپیوتر یاد گرفته اند؟؟
وقتی بیش از 90 درصد کاربران دنیا تقریبن همه چیز را به کمک ویندوز یاد میگیرند بسیار نمک نشناسی است که این طلبکارند به خصوص که مایکروسافت در عین توان از کار انداختن ویندوزای جعلی تمایلی به حذف کاربرانی که از ویندوز جعلی استفاده میکنند ندارد.
به نظر من بشریت با وجود مایکروسافت بسیار بیشتر پیش رفته. با کمک ویندوز آفیس و بستری که اینها برای توسعه تقریبن همه چیز به وجود آوردند.
مایکروسافت ایولlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
امین عباسی 1391/10/25 20:41
استدلالش تو حلقم!
بخاطر هزینه زیاد نبلیغات این تصمیم رو گرفت!
باز خوبه خودشون سخت اعتقاد دارن که تبلیغات سرمایه گزاریه، هزینه نیست.
بعدشم باز خوبه که گوشی های ویندوز 8 با پردازنده 2 هسته ای توان بالاتری از 4 هسته ای بقیه دارن و تو مقایسه ای که تو اروپا به پیشنهاد مایکروسافت برگزار شد، کم آوردن و سامسونگ به سمت 8 هسته ای رفته تا بتونه ضعف های زیاد مدیریت منابع سیستم عامل رایگان اندروید رو بپوشونه.
ادر این مقایسه گفته شد که گوشی خودتان را با گوشی 8 مقایسه کنید. گوشی های 4 هسته ای کم آوردن!
رفیقمون خوب گفت "دستشون به گوشت نمیرسه، میگن پیف پیف!"
سعید 1391/10/25 13:57
کاملأ با دوست ناشناسمون موافقم ! این شرکتها که هنوز قرن ها از مایکروسافت عقب هستند با راه انداختن کمپین های اینچنینی و جمع کردن امضاء اعتبار خودشون ور زوری بالا می برن و به واسطه این امضاءهای زوری اعتبار از بانک میگیرن و سرمایه های خودشون رو بالا میبرن ! اگر ویندوز چیز بنجلی هست چطور روی اینهمه کامپیوتر نصب شده ! مردم دنیا نمی فهمن فقط این آقای سالیوان میدونه که ویندوز دست و پا گیره یا ما رو محدود میکنه! تفاوت ویندوز با مکینتاش که دومین سیستم عامل دنیاست زمین تا آسمونه ! نسخه نهایی مکینتاش توی یک ماه 6000000 بار دانلود شده در حالیکه نسخه آزمایشی ویندوز 8 در یک هفته 15 میلیون بار دانلود شده بود و این یعنی تفاوت !
ما همون ویندوز پولی رو استفاده میکنیم و خیالمون راحته که اگه داده هامون کنترل میشه حداقل مایکروسافت کنترلشون میکنه نه یه بنیاد نرم افزاری آزاد که پس فردایی اگه خواستی ازشون شکایت کنی نگن بسته شده !
ناشناس 1391/10/25 10:14
به سولیوان بگین , خدا رووزیتو جایه دیگه حواله کنه بابا
از قدیم گفتن : گربه دستش به گووشت نمیرسه میگه پیف پیف !